هزینه پیامک بانک ملی و اطاعیه بانک

بانک ملی ایران لازم می داند جهت تنویر افکار عمومی خصوصاً مشتریان عزیز و گرامی خود که همواره پشتیبان و همراه بانک ملی ایران بودند و رشد و بالندگی بانک ملی ایران ثمره اعتماد و همراهی 86 ساله ملت ایران می باشد نکات ذیل را به استحضار برساند:
1. اعتماد خیل عظیم مشتریان، بزرگترین سرمایه بانک ملی ایران است و مسئولین بانک ملی ایران همواره سعی داشته و دارند که صندوق امین منابع و اطلاعات مشتریان خود باشند . رشد 24 درصدی منابع بانک ملی ایران در سال 1393 بهترین دلیل اعتماد روز افزون مردم شریف ایران به بزرگترین بانک کشورشان می باشد. لذا مسئولین این بانک به هیچ وجه اجازه نخواهند داد خدشه ای به این اعتماد روز افزون ملت ایران وارد شود.
 2. در مورد تامین هزینه های سرویس ویژه پیامکی اپراتورها در تاریخ 27 فروردین 1394 از طریق اپراتورهای همراه اول ، ایرانسل، رایتل، تالیا و کیش تلکام تعداد 14/256/658 پیامک برای 7/128/329 نفر از مشتریان محترم بانک که از سرویس پیامک استفاده می کنند ارسال شد. (سند پیوست) طبق گزارش واصله از میان پیامک های ارسالی 6/092/368 نفر از مشتریان پیامک را دریافت کرده اند که رسید تحویل آن ها نزد اپراتورها موجود است اما بر اساس همین گزارش متاسفانه 1/036/012 نفر از مشتریان پیامک را دریافت نکرده اند. از بین دریافت کنندگان 49/600 نفر اعلام کردند که تمایلی به استفاده از سرویس ویژه ندارند و لذا بر اساس گزارش بخش IT بانک شماره حساب هایی که جواب رد نداده بودند مشمول کسر 5000 تومان شدند و فایل مربوط حدود ده روز پیش جهت اعمال در حساب ها، تحویل شرکت پیمانکار ارائه دهنده خدمات IT گردید که بر حسب تصادف بدون اینکه بانک ملی ایران نقشی در آن داشته باشد در روز تعطیل عملیاتی شد. بنابراین بانک ملی ایران به هیچ وجه تصور برداشت از حساب مشتریان بدون موافقت قبلی آن ها نداشته است.
 3. بلافاصله بعد از برداشت مبلغ یاد شده از حساب ها و اطلاع مسئولین بانک ملی طی روز گذشته مجدداً به تمامی دارندگان حساب های بانک ملی که از سرویس پیامک استفاده می کنند در دو مرحله پیامک زده شد و در مورد کسانی که جواب منفی برای استفاده از سرویس ویژه پیامک داده بودند به تدریج مبالغ برداشتی به حساب آن ها عودت داده شد که خوشبختانه نتیجه تاکنون نشان می دهد که بیش از 95 درصد مشتریان محترم بانک از پیشنهاد همراهی با بانک برای تامین هزینه اپراتورها استقبال کرده اند . البته مشتریان عزیزی که سرویس ویژه را نخواسته اند نیز از طریق سرویس عمومی و پایه پیامک برداشت از حساب همچنان پشتیبانی خواهند شد.
 4. بر خود لازم می دانیم از بابت تکدر خاطر برخی از مشتریان عزیز صمیمانه پوزش بطلبیم و قطعاً در ادامه خدمات خود جبران مافات را خواهیم کرد ، از رسانه های مختلف صوتی ، تصویری ، نوشتاری و شبکه های اجتماعی نیز که حساسیت لازم را نشان داده و به تنویر افکار عمومی کمک کرده اند و خصوصاً بانک ملی ایران این پشتوانه قوی اقتصاد کشور را همراهی کردند صمیمانه قدردانی می کنیم.
پ ن:جهت اطلاع هزینه پیامک توسط سایر بانکها از مدتها قبل اخذ میشده میتونین به بانکهای ملت و حکمت و کشاورزی و .... سر بزنید و دزخواست فعالسازی پیامک بدین نا از این موضوع یقین پیدا کنین

/ 7 نظر / 26 بازدید
سايت و انجمن عشق سرا عاشقي ....محفلي براي عاشقان (بازگشايي مجدد و دعوت به همکاري)

دوست عزيز سلام سايت و انجمن عشق سرا عاشقي asheghisara.ir بلاخره بعداز چند سال تعطيلي مجددا اغاز به کار کرده است لطفا با حظور گرم خودتان عشق سرا را رونقي دوباره بدهيد لازم به ذکر است که عشق سرا در زمينه گفتگوهاي عاشقانه و درد و دل هاي عاشقانه و خاطرات و داستان و...کلا هر چيزي در زمينه عشق و عاشقي فعاليت مي کند و همچين سايت عشق سرا داراي بخش هاي مانند تالار هاي گفتگو (انجمن ها ) انواع فال و طالع بيني بخش خبر و.... ما براي مديريت انجمن ها به دنبال افراد فعال و علاقمند هستيم اگر شما حس مي کنيد در انجمن هاي عشق سرا مي توانيد مديريت کنيد و مي توانيد روزانه حداقل يک ساعت وقت بگذاريد مي توانيد با ما در تماس باشيد راه هاي تماس با ما در بالاي صفحات سايت و انجمن اعلام شده است با کليک روي لينک تماس با ما asheghisara.ir و همچنين يک خواهش هم از شما عزيز دارم که اگر عشق سرا عاشقي را مناسب ديديد در وبلاگ خود به عشق سرا عاشقي يک لينک يا يک پست براي معرفي عشق سرا عاشقي بدهيد در اخر براي شما ارزوي موفقيت مي کنم. asheghisara.ir با احترام مديريت سايت و انجمن عشق سرا

شکلات تلخ

قبول کنید این کار به اعتبارتون خدشه وارد کرد حداقل تا یه مدت سوژه ملت هست و از ذهن کسی بیرون نمی ره! من تا قبل از جمعه بانک ملی رو بهترین بانک می دونستم و همیشه دوستامو تشویق می کردم به حساب باز کردن تو این بانک... الان بانک ملی شده سوژه ی جک ها... نمونه اش از جلو‌ بانک ملی رد میشدم خیلی تشنم بود رفتم آب خوردم اومدم بیرون فوراً اس‌ام اس از بانک ‌ملی ‌اومد که; مشترک‌ گرامی, ‌مبلغ ۱۰۰۰ تومان بابت خوردن ‌آب از حساب ‌شما‌ کسر گردید...

همکار

خبری از وان مسکن ندارید؟ شایعه جدید افزایش 42 درصدی واقعیت داره؟

شکلات تلخ

به خاطر این که در جریان سوژه باشین[چشمک] قابل ذکر من خودم بانک ملی حساب دارم و بیشترین تراکنش هامو با حساب سبیام هستش . . همین الان از بانک ملی اس ام اس اومد . . . . . مبلغ 50000ریال بابت شیرینی برد تیم ملی والیبال از حسابتان کم شد

بلوری کاشانی

فارغ از اینکه در مورد اصل داستان نظرم چیه، این جسارت که بخاطر نارضایتی مشتریان بانک معذرت خواهی کنه، کاری بود که فرهنگ عمیق و بالایی می خواست.

بلوری کاشانی

فارغ از اینکه در مورد اصل داستان نظرم چیه، این جسارت که بخاطر نارضایتی مشتریان بانک معذرت خواهی کنه، کاری بود که فرهنگ عمیق و بالایی می خواست.

مدیر تالار

سلام همکار گرامی من مدیر تالار گفتگوی بانک ملی هستم Bmiforum.blogfa.com ولی به دلیل بروز مشکلات اخیر در بلاگفا و عدم امکان نصب آخرین نسخه پشتیبان خیلی از آدرس های ثبت شده یکسال اخیر از دست رفتند یا آزاد شدن یعنی انگار که هرگز ثبت نشده اند به همین دلیل یکی از همکاران سودجو و سوء استفاده گر ادرس تالار را به نام خود ثبت کرد ادرسی که برای جذب بیننده و دوره هم جمع کردن همکاران زحمت زیاد براش کشیده شد. و ایشون هم ادرس برداشت و هم روش اطلاع رسانی را چون قرار بود اهداف دیگه ای هم برای تالار دنبال بشه ولی متاسفانه فعلا همه چیز خراب شد. ولی ما با آدرس دیگه ای به نشانی Bmitalar.blogfa.com در خدمت شما هستیم خبرها و نکات مربوطه را به سمع و نظر شما خواهیم رساند ولی به قول اقای حسین زاده بصورت چراغ خاموش و حساب شده هدفمون همون هدف تالار گفتگوی بانک ملی است، که حذف شد. برای دست آوردن زحمات کشیده شده که وظیفه بود به حمایت شما نیاز داریم. متشکرم از توجه شما